tiistai 20. joulukuuta 2011

- En tiedä toista sun laista, yhtä rakastavaista

Mun postaus into on kyl nyt totaalisesti kadonnu jonnekki kauas.. :( Mut no yritän tehä nyt tämmösen pienen pikapostauksen tärkeimmist tapahtumista.
Joulu, joulu, joulu.... Viikko on lähteny käyntiin tosi hyväl fiiliksel :')
Oon pitkäst aikaa tosi onnellinen ja ilonen, pelkään vaan että koska tää mun pilvilinna romahtaa.. Toivottavasti ei koskaan :> Ja tää kaikki ilo lähtee vaa siitä yhestä ihanasta ihmisestä, en ymmärrä mistä noin ihania ihmisiä ees löytää.. Oon tainnu löytää mun elämäni aidon rakkauden ! Mut ei siitä sen enempää, se pidetään viel ihan salaiseen :D. Eilen kävin shoppailemassa Eliisin kans, Sannalle tuli joululahja ostettua ja näin :) Ittelleni ostin neuleen, rintsikat ja uuden kielikorun :p Tänää ois taas tarkotus lähtee kaupoille pyörimää, pitäähä tolle rakkaalle jotaa lahjaks ostaa ku se on niin ihana enkeli.
Viime yö meni hieman sekavis merkeis. Kello oli puol 2 yöllä ku tuli palohälytys, ja ei siinä muutaku pihalle pomppimaan. Sen jälkee ei sitte nukuttukkaa.. Ja aamul ei jaksanu sit raahautuukkaa kouluu, joten menin vast iltapäivän tunneille =). Ei nyt mitään ihmeellistä, ainii ja tosiaa joululoma alkaaki vasta torstaina... Ihan jees, moi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti